Taška jako reklamní médium: Kolik lidí uvidí logo na bavlněné tašce vs. na billboardu

Avatar
Taškahned cz
22.09.2025

Reklamní rozpočet je pro malé i střední firmy vždy citlivé téma. Kde se vyplatí investovat – do billboardu u silnice, nebo do stovek bavlněných tašek s potiskem? Možná vás překvapí, že taška se často ukáže jako efektivnější a levnější reklamní médium. Podívejme se, proč tomu tak je.

Billboard: rychlý zásah, ale krátký efekt

Billboardy mají výhodu v tom, že dokážou zasáhnout velké množství lidí najednou. Je ale důležité podívat se na jejich limity:

  • billboard u rušné silnice vidí stovky až tisíce lidí denně,
  • divák se na něj ale dívá jen pár vteřin, často bez hlubší pozornosti,
  • pronájem billboardu stojí tisíce až desetitisíce korun měsíčně,
  • po skončení kampaně efekt mizí – billboard je pryč a s ním i vaše reklama.

Bavlněná taška: reklama, která chodí mezi lidmi

Na první pohled se může zdát, že potisk tašky má menší dosah než billboard. Ve skutečnosti jde o dlouhodobou a mobilní reklamu, která funguje jinak:

  • bavlněná taška se používá opakovaně – průměrně stovky nákupů a pochůzek,
  • nosí se na ulici, v MHD, ve škole, v kanceláři – zkrátka všude, kde je hodně lidí,
  • vaše logo uvidí pokaždé jiná skupina lidí, a to z bezprostřední blízkosti,
  • cena jedné potištěné tašky je řádově desítky korun, přičemž vydrží roky.

Bavlněná taška modrá Royal 135 gr - 38x42 cm UT16

32.90 CZK

Bavlněný batůžek černý 135 gr UT09

37.90 CZK

Bavlněná taška červená 135 gr - 38x42 cm UT14

32.90 CZK

Proč taška často vítězí

  • Je to reklama v pohybu – vaše logo se dostane tam, kam by se billboard nikdy nedostal.
  • Buduje image značky – zákazníci vnímají bavlněnou tašku jako praktický, ekologický a moderní doplněk.
  • dlouhodobý efekt – zatímco billboard zmizí po pár týdnech, taška zůstává roky.

Malá investice, velký dosah

Billboard je sice nápadný, ale drahý a krátkodobý. Bavlněná taška je naopak cenově dostupné reklamní médium s dlouhou životností, které přináší značce každodenní viditelnost. Když se podíváte na poměr ceny a efektu, je jasné, že bavlněné tašky jsou chytrou alternativou k tradiční reklamě.

Na našem e-shopu najdete bavlněné tašky vhodné pro potisk – od jednoduchých přírodních variant až po barevné modely. Vaše logo na nich bude dělat reklamu dlouhodobě a za zlomek ceny billboardu.

Poptat potisk tašek

Sdílejte článek

Související

Oblíbené bavlněné tašky

Vybírat můžete z naturální, bílé a dalších odstínů bavlněných tašek. Všechny tašky jsou vyrobeny ze 100 % bavlny. Díky nízké gramáži jsou bavlněné tašky příjemné na dotek a lépe se skládají do malého balíčku. Mají 70 cm dlouhá ucha v barvě tašky přišitá křížovým stehem. Rozměr 38x42 cm a nosnost 12 kilogramů je dostatečný pro odnos jakéhokoliv nákupu, zboží nebo osobních věcí. Bavlněné tašky vám můžeme potisknout jednou až třemi barvami. Min. odběr bavlněných tašek je 30 kusů.

E-book ke stažení

Stáhněte si průvodce objednání tašek s potiskem

Kontaktujte nás

Jsme připraveni být nápomocni při výběru vhodné tašky a jejího potisku logem nebo jinou grafikou. Můžete poptávat nejen bavlněné tašky a batůžky, ale i tašky papírové, luxusní, laminované, tašky na víno, na menu box, dárky, rozvozy apod. Na poptávku reagujeme rychle, cenovou kalkulaci odesíláme obratem (PO - PÁ 9:00 - 17:00).

Vlastní potisk:
  • Maximální velikost souborů překročena.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Co bude následovat po odeslání formuláře?